úterý 2. listopadu 2010

Spodní prádlo na podzim

spodní prádlo na podzim
Nezávazný, retro-styl, sladký a sexy, nebo elegantní a exkluzivní, jsou slova, která tým designerů Lindexu s oblibou používá pro spodní prádlo podzimní kolekce. Inspirace je získávána z mnoha uměleckých směrů, mimo jiné ze stylů jako secese, rokoko a z vintage-interiérů.

Propracované detaily jako stuhy, šněrování a štrasové dekorace a rovněž exkluzivní materiál jako hedvábný satén a jemné krajky charaktakterizují nádherné kolekce. Kombinace různých materiálů, často lesklé a matné; a rovněž vzory jako jsou květiny a grafické pruhy vytváří nový a zajímavý výraz podzimního spodního prádla.

podzimní spodní prádlo
Mezi módními novinkami si můžeme všimnout korzetů, podprsenek typu balconette, spodního prádla bandeau a modelů podprsenek s hlubokým výřezem do V. Pas je v centru pozornosti a lze ho pěkně vytvarovat funkčními kalhotkami se speciálním efektem tvarování.








Zdroj: www.fashion.cz

6 komentářů:

  1. Katalog všech firem prodávající spodní prádlo přes internet a články na toto téma najdete také na http://pradlo-spodni.net/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky,
    na internetu jsem si hledala nějaký vhodný boty na tohle léto a našla jsem úplně suprový stránky i s e-shopem, kde nabízejí kožený, ručně šitý sandály z Palestiny, Indie a z Řecka. Ta firma, která ty sandály dováží se jmenuje Faraon Sandals a musím říct, že jsem se byla podívat i do jejich kamenný prodejny, protože jsem chtěla vidět ty lidičky, který to tam vedou. Objednávka přes internet byla úplně v pohodě, velice rychle mi boty přišly. Sandály, které jsem si koupila, tak na noze příjemně chladí, noha se nepotí a krásně se vytvarovali. Pecka taky je, že čím víc je nosím, tak tím víc se kůže leskne. Fakt paráda. Taky jsem se na jejich stránkách dozvěděla něco o kůži, jak o ní pečovat apod. A přímo v obchodě velice příjemná obsluha. Tak pokud někdo hledáte pěkný a pohodlný boty na léto, tak mrkněte na www.faraon-sandals.cz. Vřele doporučuju, ahoj Marcy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já můžu zase doporučit eshop lenceria.cz mají bezva spodní prádlo a legíny, dodání bylo rychlé a komunikace příjemná...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný prádýlko :) Mě teď hodně zaujalo francouzské spodní prádlo tady a přemýšlím, že si nějaké kousky objednám. Děkuji za inspiraci, takový ten retro styl je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že tady to retro prádlo se vrací zase zpátky do módy. :-) Sama v poslední době hodně sleduji tento magazín o spodním prádle a čím dál častěji si všímám, že tam právě takové kousky ukazují.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za tuto velice přínosnou recenzi :) Určitě vyzkouším nějaké z těchto značek, velice se mi líbí ty modré, vypadají docela solidně a zároveň sexy, takové mám ráda :) Já jsem teda osobně našla také jedny super, mrkni se zde a dej mi vědět.

    OdpovědětVymazat