neděle 26. září 2010

Jaké spodní prádlo letos letí?

Letos se na výsluní vyhřívá především hladké prádlo v klasických nebo pastelových barvách a na stále větší oblibě získává také prádlo bezešvé.

Loni bylo oblíbenější prádlo krajkové, volánkové, hodně barevné, letos s převahou vede prádlo jednoduchého designu, tvarů a linií bez přehnaných ozdob a doplňků – takovéto prádlo se nyní prodává dokonce až o 15 procent více než loni.


Kromě klasických barev, tedy bílé a černé, se stále velmi dobře prodává červená. Je symbolem erotiky, takže po ní bude poptávka stále. Nicméně do pozadí šla trochu tělová barva a do popředí se dostávají právě pastelové barvy, stříbrná barva nebo třeba kombinace šedé a růžové. Barvy ale letos rozhodně nejsou křiklavé. A pokud jsou v kombinaci, tak se příjemně doplňují a nijak se netlučou...
Více na moda.dama.cz

1 komentář:

  1. Já mám prádlo odtud a jsem tedy spokojena velmi. Je pohodlné, nikde mě neškrtí. Což je paráda, protože mě jen tak nějaká podprsenka hned nesedne. Takže za mě super. A zase si objednám.

    OdpovědětVymazat